Andrzej Cichocki

Andrzej Cichocki

CSC GLOBAL EDUCATION S.A.

Gospodarka 4.0 - wyzwania dla liderów

Adam Zdanowicz

MAD Bicycles

Historia księcia z bajkiem - czyli plusy i minusy bycia avatarem

dr Beata Gotwald

Uniwersytet Łódzki

Customer education as a marketing communication tool in omnichannel reality - theoretical framework

dr Andrzej Kondej

Instytut Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku

Omnichannel w handlu detalicznym branży FMCG jako metoda zdobywania przewagi konkurencyjnej (Omnichannel in FMCG retail as a method of gaining competitive advantage) ​

Marcin Rutkowski

CDGexport.com sp. z o.o.

Rekombinowany łańcuch wartości w omnichannelowej rzeczywistości

dr hab. Wiesław Koczur

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

dr Hanna Kelm

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

dr hab. Marzena Czarnecka, Prof. Uniwersytetu Ekonomicznego
w Katowicach

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Zapobieganie cyberwykluczeniu osób starszych w zakresie korzystania z usług społecznych w Polsce na tle innych państw członkowskich UE